loading...
رسانه موزيك ايران
رضا بازدید : 39 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Reza Sadeghi Shahab Ramezan Ba To Mikhandam دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بهمراه شهاب رمضان به نام با تو میخندم

متن آهنگ

وقتی از دور میای دلم می لرزه

حس چشمات به همه دنیا می ارزه

وقتی از دور میای هوایی میشم

خالی از دلتنگی و تنهایی میشم

راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی

از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی

با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم

به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ با تو ميخندم از رضاصادقي
♫♫♫♫♫♫

یه عمره منتظر شدم چه خوبه انتظارت

نذار دلی که عاشق بمونه بی قرارت

تمام زندگیه من فدای اون نگاهت

خیره میشم به آسمون به عشق روی ماهت

راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی

از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی

با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم

به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم

راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی

از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی

با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم

به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم

MP3 – 320

Reza Sadeghi & Shahab Ramezan – Ba To Mikhandam

MP3 – 128

Reza Sadeghi & Shahab Ramezan – Ba To Mikhandam

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 1,467